donderdag 14 april 2011

Donderdag 14 april 2011






Ik heb vorige week zo’n leuk patroontje besteld; bij Mies en Moos! Ja, je kent ze misschien wel, van die leuke nachtjaponnetjes. Ik vind dat zo leuk en nu verkopen ze dus niet alleen die leuke nachtjaponnetjes (en meer kleding!) maar ook patroontjes! Ik zag een patroontje van een varkentje (Bessie, superleuk!), een patroontje van een jurkje en van een shirtje met een rokje. Ook erg leuk! Verder nog een patroontje voor een tasje en een patroon voor een dekbedovertrekje. Je hebt niet zoveel naaiervaring nodig, het is allemaal 1 of 2 stippen, dus dat is goed te doen! Ik merk dat ik het erg fijn vind als ik lekker creatief bezig ben, dus ik denk dat ik binnenkort even aan de slag ga voor de meiden!www.miesenmoos.com

1 opmerking:

  1. leuk dat je ze al binnen hebt, zie de creaties wel verschijnen,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen