donderdag 21 april 2011

Donderdag 21 april 2011



Gisteren ontving ik van Judith al een hele leuke verjaardagskaart! Die dag daarvoor waren de meiden (ja, ik ook!!!) al flink verwend door een paar geweldige kleine cadeautjes. Wat leuk!


Deze kaart is gelijk gebombardeerd tot mijn favoriet, dat begrijpen jullie!
Taart en Blond Amsterdam, wat wil je nog meer!


Wanneer ik jarig ben? Dit jaar valt mijn verjaardag op 1e paasdag, 24 april dus! Het wordt dus niet alleen eieren zoeken, maar ook cadeautjes! :-)

2 opmerkingen:

  1. ha leuk je hebt 'm al ontvangen, ik wist de datum niet, daarom natuurlijk veel te vroeg;-)
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast van harte proficiat. Een heel mooi nieuw levensjaar toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen