donderdag 28 april 2011

Donderdag 28 april 2011



Dit weekend zat ik ook heerlijk in het zonnetje. Buiten natuurlijk, in mijn nieuwe stoel met kussen. Van vilt ben ik toen deze hartjes gaan maken. Pailletjes erop, stond erg leuk vond ik zelf! Ik weet niet of de foto goed overkomt, maar in het echie, zijn ze superleuk geworden!


Ik moet natuurlijk nog een beetje oefenen met rond stikken (hartjes dus en bij mij moeten ze dan wel perfect zijn, pffff), maar dit was maar een probeerseltje. Aimee vond het zo leuk, dat ze wil dat ik ze voor de juffen ga maken als ze gaat trakteren. Dat moeten er dus 20 gaan worden.... Hmmm, lekker luchtje erin, dan moet het wel lukken.


De pailletjes komen bij Hip Handwerk vandaan. In zo'n handig bakje met volgens mij 12 kleuren. Al gebruik ik bijna alleen maar wit. Vilt kun je overal kopen uiteraard en hoef je niet af te werken. Ik wil de volgende hartjes eens gaan afwerken met een schulpjesrand of karteltjesrand, want dan kan ik mijn schulpjes- en karteltjesscharen weer eens gebruiken!
Kortom, dit is een heerlijk klusje voor in de tuin!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen