donderdag 7 april 2011

Donderdag 7 april 2011



Ik zei het al eerder, de broches van Fiedelientje zijn LEUK! Ik heb ze nu alle twee op de kussentjes zitten. Ziet er wat rustiger uit dan die minnie mousjes die er eerst op zaten! De kussens zijn gewoon van de Ikea, zijn erg fijn en zitten goed en waren niet een zo duur, 4,99 per kussenhoesje en 3,99 voor het kussen zelf (met veren). Ik vind het wel geslaagd! Nu even nadenken of ik mijn tafelkleed zwart wit geblokt laat of dat ik ook op een wat lichtere tour ga, nu het zulk lekker weer is. Staat dan net iets meer 's zomers dan dat donkere!

1 opmerking:

  1. wat heb je dat leuk gedaan! Ziet er wel erg leuk uit en past helemaal bij de stoelen! Mag ik je foto gebruiken voor op mijn Blog? Lijkt me leuk om het erop te zetten en dan even jouw linkje erbij. Eens kijken of het me lukt om even tussendoor de tuintafel te schilderen (grijs). Nu even heerlijk weer. Ha, ha, en zo blijven we bezig in ons interieur!

    lieve groetjes,
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen