zondag 10 april 2011

Maandag 11 april 2011


Wat had ik vorige week weer geweldige post! Een lief, roze met witte stippen wensvogeltje van Sil! Helemaal geweldig en een groot dillema; ga ik 'm weggeven (aan mijn moeder, die vond 'm super, maar de meiden vonden 'm alle twee eigenlijk ook helemaal super!) of lekker zelf houden? Ik ben er nog niet uit, maar dat komt vast goed! Sil heeft niet alleen een superleuke shop, maar ook een hele gezellige blog met veel updates! Iets wat ik zelf ook altijd erg leuk vind! www.silkinderkunst.nl en voor haar leuke blog: http://methartzielvansil.blogspot.com/

4 opmerkingen:

  1. Hartelijk dank voor alle lieve aandacht.Fijn dat je de wensvogel zo leuk vindt. Daar doe ik het voor! Fijne dag toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. soms geeft het nog leuker gevoel dat je iets weg geeft vind ik fijne dag rommy groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke blog en winkel,
    en wat een schattig wensvogeltje
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, ja dilema's...doe naar je gevoel, wat je allerleukste vind en degene heel blij mee maakt! Fijne dag, succes ermee...Nicole

    BeantwoordenVerwijderen