vrijdag 1 april 2011

Vrijdag 1 april 2011




Van Fiedelientje ontving ik deze week mijn bestelling: de bandana voor Aimee! Joelle kan 'm ook om/op, maar die denkt af en toe geloof ik dat ze een dier is en dieren hebben geen bandana's, ha ha ha. Wat dat betreft hebben wij hier twee tegenpolen, Aimee is wel van de kettinkjes en bandana's dus en Joelle laat zich altijd maar aankleden, maar verder boeit het haar allemaal niet veel meer, al doet ze trouw armbandjes om, ze zou nooit iets uit zichzelf pakken.

Ze trekt dan ook alles aan wat ik wil, dat boeit haar gewoon niet, ha ha. Lekker makkelijk, want Aimee krijgt steeds meer haar eigen mening en maakt soms de ergste combinaties en gaat vervolgens krijsen als ze het niet aan mag, ha ha! Die heeft meer haar mening over kleding. Met de bandana was ze helemaal happy, die gaat morgen op, als ze naar de dierentuin gaat. Er zat nog een extra verrassing in de envelop, een geweldige broche. Die wilde ik dus voor Joelle houden, leuk op haar vestjes, maar gisteren bedacht ik dat ik het voor iets anders ga gebruiken. We waren even naar de Ikea en daar heb ik twee witte kussenhoesjes gekocht. Die zijn natuurlijk toch wat saai, dus daarop gaat deze broche nu. Ik heb net bij Fiedelientje er nog eentje besteld en dan natuurlijk nog een roze voor Joelle (hoewel ik zeker weet dat Aimee die ook wel wil hebben, ha ha!). Ze zien er zo leuk uit en met die ziekenhuisellende in aantocht, denk ik dat ik even geen inspiratie heb om zelf iets te gaan freubelen. www.fiedelientje.nl

1 opmerking:

  1. Wat leuk en lief zeg!!!! Dankjewel voor de leuke reclame en zal zsm aan de broches beginnen. Veel sterkte met je moeder!!!

    Groetjes,
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen