vrijdag 15 april 2011

Vrijdag 15 april 2011


Gisteren een spannende dag, maar wel met SUPER nieuws! De vlekken op de lever zijn geen kwaadaardige cellen! Het is waarschijnlijk van de medicijnen. Mijn moeder krijgt nu andere medicijnen voor de diabetes en ze krijgt andere hoge bloeddruk pillen, want die kunnen het ook zijn. We zijn er superblij mee, met zo'n mooie uitslag! De hematoloog was ook erg blij; de lever van mijn moeder ziet er uit als een boterham met hagelslag; het zit dus helemaal vol. Goed dat we dat vorige week niet wisten, anders hadden we ons misschien nog wel rotter gevoeld. Zij was dus ook erg gelukkig dat het niets 'engs' is.

Maar goed, we hebben heerlijke gebakjes gehaald gisteren en ze hoeft nu pas in juni terug. Echt fijn! Ik ben echt heel erg blij; wat een supernieuws! Genoeg mensen die mindere berichten hadden helaas, voor ons waren er drie stuks waarvan de kuren niet waren aangeslagen. Heftig. Wat dat betreft heb ik geleerd me niet meer zo druk te maken. Om kleine dingen. Wij gaan nog even door met het feestje; gisteren gebakjes, vandaag richting de kas want er zijn weer heerlijke verse aardbeien! Dus wij eten vanavond nog een keertje een soort van gebakje: aardbeien met slagroom!!! Nog iets leuks: Op de site van Free Pretty Things for You kun je deze lieve labels downloaden! Ik vind ze superschattig! MOEST dit even met jullie delen! www.freeprettythingsforyou.com

1 opmerking:

  1. SUPERNIEUWS! feest ze, en wat een leuke labels
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen