donderdag 28 april 2011

Vrijdag 29 april 2011



Ik ben natuurlijk helemaal gek op ruitjes en stippen; maar dat was jullie wel duidelijk. Nu heeft Judith op haar leuke blog een geweldige tutorial over het maken van ruitjes, stippen en zelfs hartjes! Zo leuk! In PSP! Dus ik heb gisteravond even zitten rommelen; en inderdaad, het werkt! Super natuurlijk! Zie hier mijn geruite exemplaar. Ben er helemaal mee in mijn sas. Het is wel wat werk, maar wat maakt dat uit; het gaat om het resultaat toch?
Dusse, Juud, bedankt voor deze geweldige templates en dat je het met ons wilde delen! Voor wie ook ruitjes en stipjes wil maken, surf snel naar Juuds leuke blog:
www.huisje24.blogspot.com



2 opmerkingen:

  1. hé wat goed, het is je gelukt,
    veel plezier met de ruitjes
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed gelukt! Ik ben er nog niet aan toe gekomen, maar wil me er ook nog aan wagen.

    BeantwoordenVerwijderen