woensdag 27 april 2011

Woensdag 27 april 2011



Dit weekend heeft Rene de stoelen in elkaar gezet. Vorig jaar gekocht bij Lifestyle, maar nog nooit uit de verpakking gehaald. Lang verhaal, maar uiteindelijk kregen we ze pas na de zomer, dus tja, dan zet je de boel niet meer in elkaar.

Omdat we ook een nieuw tuinset hadden gekocht, liep ik dus met die oude stoelkussens in mijn maag. Ik vind het altijd zo zonde om dingen weg te gooien.
Ze bleken super te passen in de stoelen, maar ik vond ze natuurlijk helemaal niet mooi! Dus heb ik er zelf een hoesje omheen gemaakt. Ik vond 'm wel erg leuk geworden! Het is echt simpel en zo hebben we nog even plezier van de oude kussens (die hebben we eigenlijk ook vorig jaar nieuw gekocht).




4 opmerkingen:

  1. mooie kussenhoesjes en mooie stoelen,
    zitten ze lekker?
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super Gaaf! Helemaal goed en mooi dat iets nog een 2e kans krijgt. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen