dinsdag 5 april 2011

Woensdag 6 april 2011



Nou, gisteren is het erg goed gegaan! De punctie viel 100% mee! Stond volgens mij een half uurtje voor, uiteindelijk was mijn moeder na 15 minuten alweer terug! Supersnel dus!!!! Fijn dat het zo goed ging, en de pijn viel reuze mee, gewoon een schietpistooltje, je voelt wel wat, maar niet onwijs erg! Dus dat is super nieuws! Nu maar hopen dat er een mooie uitslag komt; moeten nog even geduld hebben tot 14 april. Al hoor je wel veel mensen dat vlekken op de lever bijna nooit goed zijn. :(

Anyway, vandaag heeft Joelle juffendag. Ik heb voor de juffen een cadeaubon gekocht bij de Hema, dat is altijd leuk! En een chocoladereep met daar een zelfgemaakte wikkel op met Superjuf! Hopelijk vinden ze het leuk. Heb me weer heerlijk kunnen uitleven op het inpakken en dit is het resultaat, ziet er best leuk uit toch??? Stickers en cadeaulabel van Lilalabeltje en de cadeautasjes zijn van de Hema, mijn favo, met die stipjes!

1 opmerking:

  1. mooi Jacq, enne ik duim mee voor de goede uitslag,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen