woensdag 18 mei 2011

Donderdag 19 mei 2011

























Vandaag is mijn vader jarig, dus we hebben vanmiddag (hopelijk!) lekkere taartjes! Bij het woord taartjes of koekjes, denk ik altijd gelijk aan de Koekjesfee, en met dit ongezellige weer buiten, besloot ik dat het tijd was voor iets gezelligs. Dus even naar de site van de Koekjesfee gegaan en ja, ik ben weer helemaal vrolijk. Wat een ontzettend mooie dingen maakt deze dame toch! Ik vind het super en ben best wel jaloers dat ik zoiets nou niet kan. Dat huisje is toch ook helemaal geweldig! Ik ga dit niet aan de meiden laten zien, want dan worden de eisen voor mijn taartjes ook gelijk een stuk hoger :-) www.dekoekjesfee.be









4 opmerkingen:

  1. O wat mooi gemaakt, knap zeg, gefeliciteerd en een hele fijn dag vandaag! Laat het smaken...groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte proficiat met je vader. Geniet van elkaar. Lieve groet met hart&ziel van Sil.
    P.S. Die koekjesfee is TE GEK!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat met je vader
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je vader en wat zien de creaties van de koekjesfee er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen