dinsdag 17 mei 2011

Maandag 16 mei 2011



Vandaag naar de Libelle Zomerweek geweest. Het was superleuk, alleen jammer van het slecht weer. Al ging het in de middag wel een beetje opklaren. Maar er was flink wat wind en het was echt koud. Ik heb wat kleine dingen gekocht, weer leuke inspiratie opgedaan en heb nu alweer zin in de Margriet Winter Fair.

Gisteren moest ik nog even snel een taart in elkaar flansen voor de klas van Aimee omdat ze een nieuw schoolgebouw hebben. Om het te vieren zeg maar. Deze taart lijkt op zich wel op mijn verjaardagstaart, maar goed, dat weten ze op school niet!
Hij was superlekker. Ik had iets nieuws geprobeerd; suikerwater gemaakt met vanillesuiker ipv met gewone suiker. Dat beviel op zich wel! Op naar de volgende taart dan maar, want nu wil ik het zelf ook eigenlijk wel proeven!



1 opmerking:

  1. Wat een gave taart J. Super. Zonde om te een.
    Wat zullen ze daar op school blij mee zijn geweest! Mooie dag en veel geluk bij de oogarts toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen