maandag 2 mei 2011

Maandag 2 mei 2011

Zo, hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad? Wij hebben met de meiden op Koninginnedag 'op een kleedje' gezeten: ze wilden spulletjes verkopen! Joelle had wel 4 plastic dieren gevonden die ze wilde verkopen voor 10 cent per stuk. Ha ha, dat leek ons wat weinig op zo'n kleedje, dus ik heb er wat spulletjes bij gezocht. Al met al hebben ze een ochtendje gezeten samen en hadden 34 euro 'verdiend'. Dus ze waren supertrots! We hebben ze een beetje geholpen hoor; alles was 1 euro, dat rekent makkelijk! We moesten wel op afstand blijven, want ze wilden alles 'zelluf' doen! Rond 12 uur hadden ze er weer genoeg van en wilden ze 'winkelen', voornamelijk op zoek naar Littlest Pet Shop spulletjes, want daar zijn ze alle twee nu helemaal wild van! Ze hebben 10 diertjes gevonden en hebben dus daarna heerlijk zitten spelen. Wij zijn lekker in de tuin gaan zitten en konden zo even bijkleuren. Het was geweldig weer, wat een tref! Hoop dat jullie je ook hebben vermaakt zaterdag!

Nu weer begonnen aan een nieuwe werkweek! Dag 1 zit er alweer op gelukkig, morgen en woensdag nog en dan ben ik lekker vier dagen vrij, op zoek naar moederdagcadeautjes.

Oh ja, ander leuk nieuwtje: Rene werd eerste bij de halve marathon! Ook knap. Ik heb ook mijn hardloopschoenen weer eens opgezocht (zowat onder dwang van Rene, omdat ik echt eens moet gaan bewegen en van mijn luie kont af moet komen, pffff) en ben vorige week begonnen met 10x1 minuut (met tussenpozen van 1 minuut 'wandelen'). Deze week ga ik naar 1-1-2, 1-1-2 en dan nog een keer 1-1-2. Met iedere keer een minuut rust ertussen uiteraard. Tja, met een hardlopende man en dochter en natuurlijk (niet onbelangrijk!) fijn weer, ga ik het ook maar weer eens proberen, het is uiteindelijk namelijk best lekker en je voelt je echt fit daarna (ik dan wel!). Dacht hip te zijn met mijn hardlooprokje; inmiddels alweer achterhaalt, want er zijn nu hardloopjurkjes, dus als we zaterdag toevallig in Delft zijn, ga ik die even scoren! :-) Moet natuurlijk wel hip rondrennen, ha ha!

2 opmerkingen:

  1. Leuk is dat met je kinderen verkopen, heb ik gedaan met mijn oudste, en die trots die van hun afstraalt bij een verkoop, onbetaalbaar! Knap een halve marathon...ik doe hem niet na, maar af en toe sproten, rennen is niets mis mee, goed zo( doe ik ook wel eens, nog niet regelmatig, maar in de opbouw fase..van die luie kont op, haha. gestimuleerd wordt je wel in je omgeving, ga door...en succes ermee, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke Koninginnedag gehad zo te lezen. En wat knap dat je gaat rennen, veel plezier,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen