maandag 23 mei 2011

Maandag 23 mei 2011



Dit weekend zijn wij heerlijk gaan ontspannen in Aquadelta! Een leuk vakantiepark in Zeeland. Mijn ouders hadden daar een huisje gehuurd, dus de meiden hebben heerlijk gezwommen, gespeeld, ijsjes gegeten en genoten van het heerlijke weer zaterdag. Het was een heerlijk ontspannen weekendje!Nu weer fris een nieuwe week tegemoet. Ik heb overal zin in en hopelijk blijft het weer zo lekker, dan kan ik het kastje van mijn opa en oma echt een verfje gaan geven. Denk dat ik inderdaad voor het kippengaas ga, wat Claudette al als suggestie gaf; best leuk! Ben dus heel erg benieuwd of het kastje inderdaad zo leuk gaat worden als ik in mijn hoofd heb!

2 opmerkingen:

  1. mooi huisje en super dat je een fijn weekend hebt gehad,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi,

    alles goed met je, je bent zo blogstil;-)
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen