donderdag 19 mei 2011

Vrijdag 20 mei 2011













Gisteren lekkere koekjes kunstwerkjes, vandaag ook ware kunstwerkjes; de sieraden van Twinkelbell. Ik had een paar weekjes terug al deze naamarmbandjes gezien en ik vond ze al erg leuk! We hadden een preview zeg maar, want toen stonden ze nog niet online. Je begrijpt dat de meiden dat ook alweer prachtig vonden. Nu staan ze online en kan ik het met jullie delen, ook fijn! Ik vind dit zo mooi; en ik weet van de sieraden van Twinkelbell dat ze prachtig zijn afgewerkt. Bestelling voor een armbandje voor de meiden is natuurlijk al onderweg. Superleuk voor de komende zomer, als de meiden allemaal korte mouwtjes hebben. Ja, ik ben helemaal verliefd op deze armbandjes, jullie ook?? Daarnaast staan er nu nieuwe bedels bij Twinkelbell, ook helemaal leuk!
www.twinkelbell.nl

1 opmerking: