vrijdag 6 mei 2011

Vrijdag 6 mei 2011





Dinsdag kreeg ik een mailtje van Flavourites met daarin een link naar het nieuwe online Flavourites magazine. Superleuk en altijd inspirerend! Nu stond er weer iets geweldigs in: een tafelklem van Deens! Tja, niet zomaar een stomme tafelklem, maar deze is echt geweldig. Kijk hierboven; ik ga voortaan mijn slingers dus boven de tafel hangen. Wat gezellig staat dat! Kan ‘m ook gebruiken in de tuin, of bij onze tuintafel! Echt helemaal geweldig!!!! En natuurlijk niet alleen leuk voor verjaardagen, maar ook super met Kerstmis, Pasen of wat dan ook maar te vieren valt….. Of natuurlijk gewoon zo, voor de gezelligheid, met bloemen ofzo! Je kunt de bijgeleverde ‘legger’ gebruiken om je slingers en ballonnen aan vast te maken, maar je kunt ook zoeken naar zo’n leuke tak! Die kun je ook weer wit of roze (of welke kleur dan ook) spuiten; dan wordt het helemaal gezellig! Ik ga dus binnenkort even het bos in om een tak te zoeken, maar nu gebruik ik de tafelklem gewoon zo. Ik vind het echt super! De tafelklem is 90 cm hoog en de breedte is verstelbaar, van 1.50-2.50, dus dat past altijd wel, mits je een superlange tafel hebt natuurlijk! Foto van het resultaat zal ik uiteraard met jullie delen!!!! Enne, bij Deens kun je nog veeeeeeel meer leuke dingen kopen!!!!! Veel shopplezier alvast! www.deens.nl

1 opmerking:

  1. wat een leuk idee, en weer bedankt voor de tip,
    fijne filmdag
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen