woensdag 11 mei 2011

Woensdag 11 mei 2011



Zooo, daar ben ik eindelijk. Ik schaam me, want ik heb gewoon een paar dagen niet geblogt! Heb het wel gemist, maar zo druk op het werk, dat ik gewoon niet aan bloggen toe ben gekomen.
Hebben jullie allemaal een leuke Moederdag gehad? En zijn de moeders ook flink verwend?
Ikke wel, zo kreeg ik een cadeaubon van Lief lifestyle, een van mijn favo winkels natuurlijk, een hart van witte belletjes voor aan een deur, zo leuk! En een zeepketting met hartjes en nog een zeepketting met hartjes en schelpjes.
En van de meiden natuurlijk een zelf geknutseld cadeau; van Joelle een bakje met snoepjes en chocolaatjes. Het bakje had ze in de vorm van een cavia gemaakt, erg grappig. Van Aimee een hele vrolijke doos met tissues. Ze had het doosje helemaal versierd, heel erg leuk!Die dingen bewaar ik dus ook.En wat was het heerlijk weer! Over heerlijk weer gesproken; van Mim-pi kreeg ik heerlijke zomerse mail: wat een schattige collectie met badpakjes en bikini’s zijn er! Nu kun je de bikini’s overal wel scoren, maar deze beach bag en deze schattige handdoek natuurlijk niet, wat een plaatje! Ik denk dat ik hier Joelle en Aimee heel erg blij mee ga maken!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen