woensdag 4 mei 2011

Woensdag 4 mei 2011







Met dit heerlijke zonnetje, krijg ik altijd weer het lekkere vakantiegevoel. Ik bedacht me vanochtend dat het nog maar even duurt voor de zomervakantie weer begint! Dus het zoeken naar bikini’s voor de meiden kon weer beginnen! Normaal had ik altijd een ‘nette bikini’, voor het zwembad. Eentje die wat duurder is, van Vingino of Tommy Hilfiger ofzo. Voor het strand heb ik altijd een goedkope versie, want die broekjes worden zo lelijk op het strand en na de vakantie gooi ik die meestal ook weg, ziet er dan niet meer uit! De meiden zitten altijd in het zand, zijn van alles aan het maken, en daar worden die broekjes niet mooier van. Gaat altijd zand in zitten enzo, vreselijk, want je krijgt het er niet altijd uit. In het ideale plaatje gaan de meiden altijd na het strand slapen en daarna verwisselen ze dan van bikini, zodat ze weer fris en fruitig in het zwembad liggen! Nou, dat gaat dus bij mij nooit zo; slapen gaat dus goed, maar daarna duiken ze zo het zwembad in, in strand bikini zeg maar. En geef ze eens ongelijk, waarom zou je continue van bikini wisselen! Ik heb daar dus weer van geleerd, dus gaan we op zoek naar leuke, betaalbare bikini’s die ze gewoon op het strand kunnen dragen en die er ook nog leuk uitzien in het zwembad! Deze bikini’s kwam ik tegen bij de Hema! Voor de bizarre prijs van 4 euro!!!! Dat is toch geen geld voor deze leuke bikini’s? Ik heb ze gekocht, voor alle twee, want voor 4 euro, mogen ze van mij lekker op het strand rommelen zonder dat ik me zorgen maakt om de bikini’s! Mochten we een zwembaddagje hebben, dan heb ik altijd nog een superleuke bikini, donkerblauw met witte stippen van de Bijenkorf, die heb ik pas ook gekocht, is helemaal super! Maar deze zijn natuurlijk ook ontzettend leuk voor het zwembad! Ik heb er van alle twee de soorten twee gekocht, zodat ik er eentje nieuw laat liggen voor na de vakantie. Hebben ze altijd mooie bikini’s! Ik vraag me af hoe ze het kunnen maken voor deze prijs, zo goedkoop!
www.hema.nl

1 opmerking:

  1. Hema=Hot!
    Veel bikiniplezier nog toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen