dinsdag 21 juni 2011

Dinsdag 21 juni 2011



Vandaag hadden we het 10 minuten gesprekje op de school van Aimee. Ze mag dus echt over naar groep 3, had 3x een A voor haar Cito toetsen en doet het gewoon supergoed! Zijn we blij mee! Ze krijgt in groep 3 wel een plekje vooraan in de klas en krijgt waarschijnlijk meer tijd met toetsen, omdat ze zo slecht ziet. Dus dat gaan we voor volgend jaar aanvragen.

Ze zat nu ook half in het papier zeg maar, ha ha. Maar ik ben er blij mee, wat fijn dat het allemaal goed gaat. Met Joelle gaat het ook goed; haar rapport komt er wel aan, maar ze gaat zeker over naar groep 6. Grappig, ze is natuurlijk nog maar 8 en doet het ook super. Nog een klein meisje; nog bezig met haar cavia, Winnie de Pooh en knuffeltjes terwijl de andere meiden al veeeeel stoerder zijn, hihi. Maar ja, laat nog maar even lekker kind zijn, toch?!

Voor de juf van Aimee heb ik het boekje Bedankt Juf/Meester gekocht. Zo leuk! Ze heeft alles al ingevuld (allemaal vragen over de juf en ze moet erin tekenen en knutselen) dus het is denk ik een superleuke herinnering aan haar 2 jaar kleutertijd! Voor de twee juffen van Joelle houd ik het maar simpel; ik koop een doosje Merci en maak er zo'n wikkel bij (www.party-gifts.nl), dat is altijd wel leuk natuurlijk!
Je kunt het boekje kopen bij onder andere Bol.com en is echt een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen