donderdag 16 juni 2011

Donderdag 16 juni 2011







Inmiddels druk begonnen met de voorbereidingen voor Aimee's feestje. Ze is natuurlijk in de vakantie jarig, maar het knutselen is nu dus begonnen voor het uitdelen en nadenken over een feestje. In de eerste instantie wilde ze tuben. Dat is geweldig natuurlijk, maar het is allemaal nog best klein spul, dus tuben ging 'm niet worden. Daarna skien, maar dat niveauverschil is te groot; die twee meiden skien natuurlijk waanzinnig, sommige kindjes hebben het nu een keer gedaan en een paar hebben nog nooit op skies gestaan. Ben nu bezig met iets anders, even kijken of dat wat gaat worden. Ben benieuwd.

Voor het uitdelen heb ik zakjes met chips en nog iets kleins. Die gaan in een zakje van Kadodesign en ik zet er een knijper op met een printje van een schattig hertje en van het schattige meisje met het cadeautje. Zal het even laten zien als het klaar is.
Alles is natuurlijk weer supervrolijk, dus erg leuk om uit te delen!!! (Zou bijna ook zelf weer naar school willen, hihi!). Ik heb alles laten drukken bij printenbind, ideaal, snel en niet zo duur!


Voor de juffen vind ik het nog wel lastig. Iemand goede ideetjes?????

2 opmerkingen:

  1. snoepzakjes (kijk maar op mijn blogje
    of wel pringles cips en daar een wikkel rond doen of een grote reep chocolade met daar een wikkel rond ! ik weet niet hoor maar ja hopelijk komen de ideetjes goed van pas

    groetjes
    Marie

    Ps als jij geen tijd hebt om de wikkeltjes te maken maak ik ze dan wel (aan u smaak natuurlijk) op fotoshop en stuur ze dan door !
    (gratis natuurlijk :)
    laat je me nog iets weten?

    mariedevos6@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb wel eens juffenthee gegeven (te koop bij Simon Levelt). Lekkere thee in een mooi zakje met etiketje. Viel zeer in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen