maandag 20 juni 2011

Maandag 20 juni 2011

Jippie, ook ik ben uitgenodigd voor Project Round Robin. Ik heb er nu al hartstikke veel zin in en vooral in het oppimpen van het boekje! En alvast nadenken wat er in de andere boekjes gaat komen.
Wil je meer weten over Project Round Robin, click dan hier:
http://roundrobinnotebook.blogspot.com/
We zoeken nog een persoon voor ons groepje, dus lijkt het je leuk om met ons mee te doen, meld je dan nu nog snel aan bij Kris.Volgens mij hebben we een ontzettend leuke, gezellige en creatieve groep, misschien dat dat jou wel over de streep trekt!!!

2 opmerkingen:

  1. Ik zit er ook bij-maar in groepje Gelderland-
    Limburg! Dit wordt leuk. Ik hou je in de gaten.
    Mooie week toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mee doet, zie de mooie dingen wel verschijnen...
    ik heb een smashbook besteld, lijkt me ook top

    BeantwoordenVerwijderen