vrijdag 17 juni 2011

Vrijdag 17 juni 2011







Gisteren kregen we een nieuwe bank. We hadden in november een Klippan 4zitsbank bij Ikea gekocht, maar eigenlijk kraakte de bank al vanaf dag 1. Nu vond ik dat eerst nog niet zo erg maar het is natuurlijk wel een erg irritant geluid, want zodra we zaten, begon het kraken. Uiteindelijk toch maar even een mail gestuurd en nu hebben we van Ikea een nieuwe bank gehad! Super natuurlijk! Wat een service. De nieuwe bank zit echt beter; hij lijkt ook veel harder te zijn en kraakt dus echt niet! Dus mochten jullie ook eens een klacht hebben over iets van Ikea, laat het ze echt wel weten; want ze zijn erg snel en klantvriendelijk! Overigens heb ik natuurlijk een hoop dingen van Ikea en mijn huis en eigenlijk nooit problemen.
Trouwens, nu we het over Ikea hebben; ik heb in Aimee’s kamer ook de gordijnen vervangen. Ze had altijd die voile dingen van de Xenos. Maar die waren steeds sneller kapot, dus tijd voor iets anders. Toen ik vorige week ons kleine nichtje naar huis bracht (die bij ons had gelogeerd), kwam ik langs een huis met zulke leuke gordijnen! Daarna ging ik naar de Ikea omdat ik kussenhoesjes nodig had, en daar hingen de gordijnen die ik bij dat huis zag!! Voor 10 euro! De schulprand maakt het zo leuk. Overigens zijn ze ook super om te gebruiken als tafelkleed! Als je ze een beetje inkort en de boel een beetje zoomt enzo, staat het super een een tafel. De gordijnen zijn volgens mij 3 meter breed, onze tafel is ‘maar’ 2 meter dus ik ga nog een setje kopen en die wat inkorten. Maar goed, terug naar de gordijnen….. Nadat de nieuwe gordijnen hingen, moest de boel natuurlijk weer aangepast worden, dus staat het bed nu weer anders, haar kaptafel anders en haar kastje anders, ha ha. Zo blijven we altijd lekker bezig!

Mocht je ze ook willen, het zijn de Alvine Spets!

3 opmerkingen:

  1. ha fijn dat je bankprobleem is opgelost,
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dezelfde ervaring met Ikea, toen onze adoptiekids naar NL kwamen heb ik op zondag een bed gekocht en dat 's nachts in elkaar gezet. Bleken er allerlei gaten niet te zijn voorgeboord. Dus ik maandag terug, hebben ze alle dozen in de winkel open gemaakt om te zoeken naar een pakket dat wel goed was. Ze zijn anderhalf uur bezig geweest, ik kreeg voor het ongemak een kadobon van tien euro om ondertussen nog wat te shoppen en kofie en taart voor mijn geduld. En uiteindelijk ging ik met een goed pakket en nog eens een bon van tien euro vrij te besteden weer naar huis. Dat noem ik service met een zonnetje, Ikea is dan ook mijn all time favourite :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de service van Ikea is erg goed!
    Grappig die gordijnen had ik ook in mijn eigen huisje in de woonkamer en in ons huis hiervoor heb ik ze ook meegenomen en hingen ze in de keuken.
    Voor de wieg van Charissa hadden we ook zoiets gebruikt van Ikea.

    Leuk om af en toe even op je blogspot te lezen.
    En ik ben weer erg benieuwd naar de traktaties!

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen