vrijdag 24 juni 2011

Vrijdag 24 juni 2011







Vandaag ben ik nog aan het werk; alleen in de ochtend dan, en daarna ga ik even op cadeautjesjacht voor AImee's verjaardag. Ik weet dat ze iets van Littlest Pet Shop wil, iets van een lalaloopsy pop en Zoobles. Maar voor haar haarspeldjes vond ik dit ook een superleuk cadeautje; het leuke nieuwe koffertje van Lilalabeltje! Is ie niet schattig?
Ik vind 'm helemaal super, dus daar gaan straks echt al haar speldjes in! De krabbelblokken van Lilalabeltje vind ik ook altijd heel erg leuk; menig boodschappenlijstje heeft er zo al opgestaan en gebruik ik ze ook voor al mijn 'to do' lijstjes..... die overigens nooit allemaal afgestreept kunnen worden; maar dat is een ander verhaal, ha ha.


Mocht je ook zo'n leuk koffertje willen, of je to do lijstjes op leuke blokjes willen schrijven: www.lilalabeltje.nl





1 opmerking:

  1. Wat schattig!!!!
    Voor mijn dochterje spaar ik ook koffertjes is nu al tot aan het plafond!!

    BeantwoordenVerwijderen