woensdag 15 juni 2011

Woensdag 15 juni 2011



Ben eindelijk terug van twee weken (bijna drie zelfs!) ‘verplicht’ vrij. Mijn schoonouders gingen nameijk op vakantie. Omdat de meiden daar altijd drie dagen per week naartoe gaan, uit school dan, ben ik dus maar vrij op gaan nemen. Was op zich best lekker, want ik heb een hoop kunnen doen! Tijd voor de avondvierdaagse, Aimee stond nog in de krant, Rene hardloopwedstrijd en ik heb het kastje van mijn opa geverfd. Verder nog een hoop vriendinnetjes over de vloer gehad, supergezellig was dat. Natuurlijk nog veel meer gedaan, maar laten we beginnen met dit leuke nieuwtje. Mijn moeder heeft een Lief theeservies gewonnen! Hartstikke leuk, het is een theepot, vier kop en schotels, een suikerpotje, melkkannetje en nog vier gebaksbordjes. Helemaal super dus! Ik vind het servies zo leuk, de bijpassende theedoeken etc zijn ook helemaal geweldig! Voor Moederdag heb ik een cadeaubon van Lief gehad, dus ik denk dat ik die binnenkort er ook even bij ga bestellen; dan staat het helemaal feestelijk! Ik heb zelf de mokken en kommetjes, dus dan is het extra leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen