dinsdag 21 juni 2011

Woensdag 22 juni 2011







Vandaag ben ik op zoek gegaan naar recepten/voorbeeldjes voor cakepops. Voor het uitdelen van AImee. Ze krijgen sowieso een zakje chips met zo'n klemmetje (vanavond ga ik daaraan verder) maar ik wilde ook nog cakepops doen, het is tenslotte ook haar laatste schooldag en zo hebben we toch een fijn feestje in de klas.
Wat een geweldige cakepops kwam ik tegen toen ik even cakepops intypte bij Google! Ik vind het helemaal super. Nu nog de vraag welke ik ga maken en of het uberhaupt lukt en natuurlijk lekker is.

Denk dat ik het vanavond als ik nog puf heb ga uitproberen. Eerst de pedicure; verwenmomentje voor mama! :-)

4 opmerkingen:

  1. ziet er lekker uit, succes met de voorbereidingen
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er verrrrrrukkelijk uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ze laatst ook een paar keer gemaakt. Ontzettend lekker!! Ze zien er natuurlijk ook enorm leuk uit en keuze allom.
    Groetjes,
    Ellen B

    BeantwoordenVerwijderen