dinsdag 26 juli 2011

Dinsdag 26 juli 2011



Ik zie het al een tijdje voorbij komen bij diverse shops, Divine Twine. De kleurtjes alleen al zijn om op te eten, vandaar dat ik toch maar voor gaas ga en een rol ga bestellen. Je kunt er cadeautjes mee inpakken, aan kaartjes doen, echt van alles. En aangezien ik dol ben op cadeautjes inpakken en versieren, mag dit dan natuurlijk niet ontbreken.

Ben heel erg benieuwd hoe het voelt, of het er echt zo snoepig uitziet en of er wellicht nog meer leuks mee gedaan kan worden!

Binnenkort dus hopelijk Divine Twine creaties van mijn hand :-) En wie er leuke tips heeft, hoor ik natuurlijk ook graag! Ben je zelf ook enthousiast geworden? Je kunt het kopen bij onder andere www.yourzoap.nl en bij www.hipaholic.nl (check ook de blogs, heel erg leuk en inspirerend!)

1 opmerking: