woensdag 20 juli 2011

Donderdag 21 juli 2011
















Net voor mijn vakantie zag ik ineens dat De Koekjesfee een nieuw boek heeft uitgebracht. Ik ben al gek van de eerste; zelfs als je geen zin hebt in taarten bakken, is dit boek alleen al een plaatje om te hebben; je wordt er zo vrolijk van, van al die kunstwerkjes!
Nu dus een nieuw boek! En die is eigenlijk net zo geweldig als de eerste. Weer de mooiste taarten, koekjes en cupcakes. Allemaal met een duidelijke omschrijving om zelf ook van die ware kunstwerkjes te maken. Ik ben weer helemaal enthousiast en geinspireerd! Denk jullie ook wel, als je bovenstaande kunstwerkjes uit het boek ziet!
Had het al eerder gezegd, maar haar website is ook om te smullen: www.dekoekjesfee.be










1 opmerking:

  1. Wow dat kasteel vind ik nog gaaf voor op mijn verjaardag :D echt zo meisjes achtig, Love it

    BeantwoordenVerwijderen