dinsdag 19 juli 2011

Maandag 18 juli 2011


































Zo, he he, zonder ook maar gedag te zeggen (schaam schaam), ben ik gewoon drie weken (ruim) niet op mijn blogje geweest. Het voelt als heel erg lang, maar door alle stress (koffers inpakken!) lukte het me gewoon niet meer om nog iets te schrijven; hoewel dat wel mijn intentie was natuurlijk. Maar goed, wij zijn terug van heerlijke weken Turkije, wat een lekker land. We hebben super gegeten, hadden een geweldig hotel en zijn lekker bruin teruggekomen. Het was heerlijk! Daar ook nog een fotosessie gedaan met de meisjes; was superleuk! Ik ben weer helemaal herboren na twee weekjes vakantie, ha ha!Bijgaand wat foto’s. We hebben nog nooit zoveel foto’s gemaakt; al 175 bij de fotosessie en 200 op de camera. Dat is echt een record, want wij zijn nooit zo van het fotograferen; meestal de laatste dag, ha ha! Nu dus de hele vakantie door en dat leverde mooie plaatjes op.
Aimee had alleen nog een gekneusde elleboog, maar verder geen problemen gehad en was het volop genieten van de zon en van het heerlijke eten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen