vrijdag 22 juli 2011

Vrijdag 22 juli 2011



Een tijdje geleden plaatste ik al een blogje over het kastje van mijn opa. Inmiddels heb ik 'm geverfd, Pip Studio behang aan de achterkant en die schattige deurknopjes er ook nog aan. Oh ja, op de plank zit roze wit geruit plakplastic, destijds bij Fiedelientje gekocht. Dat plakplastic zit overigens ook aan de binnenkant van de laadjes.....


Alleen mist dus het glas; maar ik vond de tip van Fiedelientje dan ook wel super; kippengaas. Ik ga even kijken in het tuincentrum vandaag, omdat we sowieso nog spulletjes voor de cavia's moeten halen. Ben benieuwd!

Het kastje staat inmiddels boven. Let niet op de piepschuimletters; die moeten dus nog worden opgepimpt voor de meiden! Komt nog wel, met dit weer kom je aan dat soort leuke klusjes zeker toe!

3 opmerkingen: