dinsdag 19 juli 2011

Woensdag 20 juli 2011







Na zo'n lange vakantie heb ik natuurlijk een hoop in te halen. Zo kwam ik ook weer even spieken op de geweldige blog van Essies. En wat zag ik daar? Een heeeeeeeeeele leuke giveaway; namelijk twee stoffenpakketjes. Zoals je ziet, ziet alleen het fotootje er al superleuk uit! Maar de stofjes en lintjes zijn ook echt helemaal top! Ik ben er helemaal verliefd op, wat schattig.

Willen jullie ook kansmaken op dit geweldige pakketje? Ga dan snel naar http://essieshandcraftcuteness.blogspot.com/ en doe ook mee!


Vergeet sowieso niet om even de hele blog te bekijken; zulke leuke dingen staan erop; voor mij werkt dat altijd heel erg vrolijk, vooral als we van dat dramatische weer hebben en je liever terug je bedje in kruipt! Hoewel we vandaag hier in ieder geval nog niet te klagen hebben; ik zie een heerlijk zonnetje!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen