woensdag 27 juli 2011

Woensdag 27 juli 2011



Soms kom je ineens van die tassen tegen....... Mijn collega kwam er eigenlijk mee binnen, een geweldige nieuwe tas van heerlijk ruikend leer. En mooi zacht leer. Ze had 'm online gekocht bij Omybag en was helemaal enthousiast. Tassenholic als wij vrouwen zijn, moest ik natuurlijk gelijk naar de website en daar vond ik nog een gaver exemplaar, deze Madame Rose.

De tassen worden gemaakt met veel liefde en aandacht voor mens en milieu; op haar site zie je bijvoorbeeld een filmpje, erg leuk. Een tas met een goed verhaal dus, maar het goede zie je ook echt in de tas terug. Omybag is echt net begonnen en loopt nu eigenlijk al waanzinnig goed. En na het voelen van die ene tas, ben ik ook echt overtuigd dat dit een bestseller gaat worden en binnenkort veel mensen met een Omybag rondlopen!


Normaal ben ik eigenlijk van het zwarte leer, maar ik wil nu eens wat anders. Ik wil ook nu een beetje cognackleurige laarzen voor de winter; past bij zwart, bij donkerblauw en eventueel nog bij wit. Altijd goed dus!



Deze tas staat dus echt hoog op mijn lijstje........ Denk dat ik 'm toch maar ga bestellen, misschien even Rene lief aankijken, hihi!



Ook even spieken naar deze mooie tassen? www.omybag.nl. Enne, woon je in Amsterdam, dan wordt de tas gratis bij je thuisgebracht!

2 opmerkingen:

  1. Ohh... Ja die is zeker gaaf!! Hebbe, hebbe, hebbe ;-)

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb last van een tassentic!
    Deze is geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen