dinsdag 16 augustus 2011

Dinsdag 16 augustus 2011



Wat zijn er toch leuke spulletjes te koop bij de Action voor zo weinig geld!



Vorige week nam ik er een hele schattige decoratie vogeltjeskooi mee. Die waren er in allemaal pastelkleurtjes. Wij hebben natuurlijk de lichtroze. Thuis twee 'vogeltjes' erin gezet, die ik bij de H&M had gekocht met de kerst en nog een extra strik er omheen en het ziet er super uit. En dat voor 4,50!

Nu zag ik weer dat er een schattig cadeautasje is. Kijk hierboven, lijkt wel sprekend op Pip!
Super toch om zo een cadeautje in te doen! En dat voor 59 cent!


Toegegeven, je moet goed zoeken bij de Action, maar soms kom je echt leuke dingen tegen tegen zulke aantrekkelijke prijsjes!!!!

5 opmerkingen:

  1. Gisteren net bij action geweest. Helaas dit leuke cadeautasje gemist. Wel leuke applicaties meegenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je moet vooral ook vaak gaan, ze hebben elke keer weer iets anders en de leuke dingen zijn ook vaak zo weer weg.
    Maar ook hier is de Action een favoriete winkel, ook voor schrijfmaterialen en zelfs hobbymaterialen. En waarom meer betalen als het bij Action voor veel minder kan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de Action ook heerlijk! Kom er best vaak moet ik je eerlijk bekennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dan moet ik daar zeker en vast ook eens binnenvallen...

    BeantwoordenVerwijderen