dinsdag 30 augustus 2011

Dinsdag 30 augustus 2011



Vandaag zijn de meiden weer verwend met nieuwe laarzen. Tja, het weer vraagt er gewoon om! Overigens hebben ze ze nog niet aan hoor, ze lopen nu nog met birckenstocks, maar het is fijn dat ze alvast in de kast liggen.


Normaal hebben de meiden altijd zwarte laarzen. Deze keer wilde ik eens wat anders en omdat ik zelf cognac kleur wil, wilden de meiden eigenlijk ook wel die kleur. Deze laars komt een beetje inde buurt. Staat mooi bij hun donkerblauwe kleding en kan ook bij zwart en wit. Ik zal er vast nog wel een paar zwarte laarzen bij kopen voor ze, maar deze zijn in ieder geval al in huis. Aimee is er helemaal blij mee; die kan normaal nooit in een laars komen vanwege haar dikkere voetjes, maar deze gingen super! Ze zijn van Hip!


3 opmerkingen:

  1. Mooie laarzen! En goed merk ook, vind ik. Merel heeft ze vorig jaar in het zilver gehad.
    Hier moeten we ook maar eens op zoek.

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur!! Jammer wilt Kaatje deze kleur niet, maar heb haar toch kunnen overtuigen van een taupke :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat lekker he om weer nieuwe laarzente kopen.
    En ze zien er mooi uit.
    Hier vanmiddag ook flink geshopt en voor allemaal nieuwe laarzen gekocht.
    Wel een rib uit mijn lijf, maar dan kunnen we ook weer een jaar vooruit.

    Veel plezier met je laarzen.

    groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen