woensdag 10 augustus 2011

Donderdag 11 augustus 2011









Tja, het weer zit deze vakantie ook niet zo erg mee. Maandag gaan de meiden weer naar school dus we moeten ze nog een paar daagjes vermaken.

Ik hou altijd wel van lekker creatief bezig zijn, en de meiden gelukkig ook. Tekenen, knutselen, kleertjes maken voor hun knuffels (rokjes zijn zo klaar!!!) en natuurlijk armbandjes en kettinkjes maken.

Op de site van Twinkelbell staan weer nieuwe bedels van allemaal lekkere taartjes! Ik vind ze er altijd zo leuk uitzien en de meiden vinden de taartjes ook helemaal geweldig. Niet alleen voor als bedel, maar ze gebruiken ze bijvoorbeeld ook als 'eten voor de Pet Shopjes'......

Als het vandaag weer gaat regenen, ga ik denk ik maar armbandjes met ze maken! Overigens kun je natuurlijk ook lekker in de tuin zitten met kraaltjes in het zonnetje, mocht die er zijn vandaag. En zo'n schattige bedel maakt het armbandje echt af! Ook leuk om te gebruiken op een speciaal cadeautje, in combinatie met een strik van satijnband! Ik gebruik ze zelf ook op de hartjes, als ik daar bedeltjes aan wil hangen!

De bovenstaande zijn mijn favoriet. Wil jij ze ook? Ga dan snel naar
http://www.twinkelbell.nl/ om te bestellen want voor je het weet, zijn ze op. Binnenkort komt er ook een nieuwe collectie sieraden, dus hou de site echt in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen