donderdag 4 augustus 2011

Donderdag 4 augustus 2011

In de winkel zag ik de Libelle Idee en heb deze maar even meegenomen. Om eerlijk te zijn, viel die een beetje tegen, maar er stond wel een leuke link in naar een pagina met geweldige freebies! Ik ben daar altijd wel gek op moet ik eerlijk zeggen hoor! Soms zie je zulke leuke dingen!!!! Zo ook bij deze site; labels, inpakpapier, kaartjes…. Noem maar op, superleuk allemaal en allemaal gratis te downloaden zodat je het thuis lekker kunt printen.
Ik hou deze site zeker in de gaten!!!! Favo van Joelle en Aimee zijn de ijsjeslabeltjes (bijna onderaan) en de vintage ronde labels daar iets boven vind ik ook wel erg leuk!!!
Echt een leuke site met linkjes naar andere leuke sites waar ook weer genoeg inspiratie op staat! Kortom, weer een leuke site waar je vrolijk van wordt!!!!
http://www.creaturecomfortsblog.com/printables-freebies/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen