maandag 1 augustus 2011

Maandag 1 augustus 2011



Het zonnetje schijnt en net zag ik dat er in oktober een nieuw Tilda boek verschijnt! Nou, mooier kan je week volgens mij niet beginnen!
Er staan de meest geweldige spulletjes in, ook een vogelkooitje bijvoorbeeld. Ik vind dat helemaal leuk en denk dat ik die ga maken.
Ik ben natuurlijk dol op de knalkleurtjes, maar kan ook helemaal gelukkig worden van Tilda, dat is zo heerlijk romantisch en lief.

Helaas moet ik nog even (ongeduldig) wachten, maar dat moeten we er maar voor over hebben. Je kunt het boek bij diverse winkeltjes al reserveren, dus dat ga ik maar even doen; ben ik er zeker van dat ie snel op mijn deurmat valt en niet uitverkocht is! Plus krijg je er bij diverse shoppies nog een leuk extraatje bij, dus dat is natuurlijk altijd leuk!!!

1 opmerking:

  1. Knap hoor, iedere dag bloggen!! Ook ik ben van de knalkleurtjes en heb al een aantal keren een boek van Tilda in de handen gehad maar twijfel nog. Maar ik wordt volger!

    Groetjes,
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen