maandag 29 augustus 2011

Maandag 29 augustus 2011

Vandaag kwamen er voor mij twee Round Robin boekjes binnen! Jeetje, meiden, wat zijn die boekjes creatief! Ik ga ze met veel plezier verder vullen; ook hier nog twee dames die ook mee willen doen! :-) Als meer moeders datzelfde probleem hebben, is het misschien wel een idee om voor de kids een aparte Round Robin te doen. Joelle vindt het namelijk alweer helemaal leuk en die heeft in principe ook de leeftijd dat ze iets ermee kan. Lijkt mij alweer leuk! Maar eerst deze ronde...Ik ga er de komende avondjes lekker aan knutselen; heb er nu al zin in!!!

1 opmerking:

  1. Ook hier loopt een dame rond die graag een round robin book zou willen maken. Ik ben dan ook heel benieuwd hoe oud jouw dochter is!

    Veel plezier met het vullen van de boekjes.

    Groetjes,
    Marièlle

    BeantwoordenVerwijderen