donderdag 11 augustus 2011

Vrijdag 12 augustus 2011



Bijna dagelijks krijg ik hier thuis de vraag wat mijn lievelingsdieren zijn. Ik roep altijd maar dat dat pinguins zijn, ha ha. Als ik iets anders zeg, dan gaan ze behoorlijk uit hun dak, want je hebt volgens de meiden maar 1 lievelingsdier die nooit meer anders gaat worden.....



Ze gingen dan ook helemaal uit hun dak bij het zien van de trailer van de nieuwe film: Mr Poppers Pinguins". Want dat MOET dus wel mijn lievelingsfilm zijn!!! Dus tja, zo op de laatste dag van de vakantie gaan we maar naar mijn 'lievelingsfilm'. Ik ga maar niet in op de vraag dat ik 'vast ook wel allemaal van die grappige pinguins in huis wil hebben' en het 'jammer dat wij nooit een pinguinerfenis hebben he, mama?', ha ha ha!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen