vrijdag 19 augustus 2011

Vrijdag 19 augustus 2011







Via een andere blog, volgens mij die van Fieve (www.fieve.blogspot.com, een superleuke blog, echt een bezoekje waard!!!), kwam ik volgens mij weer op een andere blog uit en daarna op de site van Bakerella. Ik kan je vertellen dat ik helemaal gelukkig werd van de site van Bakerella (overigens ook van die andere blogs hoor, wat een creativiteit!). Maarre, wat kan zij geweldige dingen maken! Want zeg nou zelf, ziet dit hierboven er niet super uit? En nog leuker; je kunt het zelf ook maken, want het recept staat er ook!!! Tja, ik werd hier helemaal blij en vrolijk van! Wat ziet dat er heerlijk uit! En dat is nog niet eens alles; kijk maar eens verder op de site, dan zie je superlekkere dingen met recepten of andere leuke ideetjes! Echt een supersite en de moeite waard om in de gaten te houden! Volgens mij zijn de recepten ook goed te doen, dus ik ga vandaag eens op jacht naar de ingredienten. Ben benieuwd of de mijne er ook zo leuk uit komen te zien! Superleuk ook voor feestjes of als cadeautje!!!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen