vrijdag 5 augustus 2011

Vrijdag 5 augustus 2011



Ik ben ineens dol op thee. Kan me nog een tijd herinneren (en dat is nog niet eens zo heel erg lang geleden!) dat ik geen thee lustte. Nu is dat echt verleden tijd; ik ben dol op een bakje thee. Maar dan wel rooibos of met een smaakje; en daar heb ik ook weer mijn favo in.

Mijn ultieme theewinkel is dan ook de Tea Bar in Amsterdam. Denk aan thee in het heerlijke smaakje "aardbeien met slagroom" of mijn favo op dit moment "jasmijnparels". Ik vind die helemaal super! Maar ook "choco caramel" of "Hollandse Appeltaart" zijn favo bij ons!

Je koopt de thee los, maar kunt van die losse zakjes erbij kopen. Echt een aanrader, deze heerlijke theewinkel. Mocht je in Amsterdam zijn, dan kun je ook de thee allemaal even ruiken of er een bakje thee drinken, helemaal super dus!

Voor alle online shoppingfreaks zoals ik:
www.teabar.nl. Je krijgt je thee overigens na betaling echt snel thuisgestuurd!!!!!! Dat vind ik zelf altijd erg fijn!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen