woensdag 17 augustus 2011

Woensdag 17 augustus 2011

Nou, soms heb je zo'n weekje...... Zo begon mijn week deze week. Allereerst had Joelle last van wat lage rugpijn, maar die ging steeds vreemder lopen. Straks naar de fysio want volgens mij zitten haar bekken en heupen muurvast. Ze loopt als oma Duck.....

Toen kwam Aimee, die is inmiddels al twee jaar bezig met haar zwemdiploma, maar zwemt nu ineens weer met een plankje (?). We vroegen haar juf hoe dat nou zo kwam en ze besloot even te kijken. Voor Aimee is aan zwemmen niets meer aan, die ziet iedereen een diploma halen maar zijzelf niet. Na de les hoorden we dat ze zeer waarschijnlijk een probleem heeft met haar motoriek. Dus tja, die gaat vanmiddag ook maar naar de fysio. Kijken wat daarmee aan de hand is. Ook prettig van de zwemschool dat ze dat nu pas melden en zelfs nadat we erom hadden gevraagd....

Toen kwam nummer drie; door een reorganisatie hebben we vanaf volgend jaar geen baan meer! Nou ja, kon er ook nog wel bij. Je kunt nog wel intern proberen, maar je hebt zeker geen garantie.

Poeh, ik bedacht me eerst dat dit niet gezellig was om op mijn blog te zetten, maar ach, waarom zou je dit niet delen? Kun je het gelijk van je af schrijven, dan werkt het ook weer therapeutisch.

Ik ga dus hard op zoek, intern maar ook extern, en hoop dat ik sowieso volgend jaar januari aan de slag kan, binnen een nieuwe functie of bij een ander leuk bedrijf! We zien het wel!



3 opmerkingen:

  1. He bah, wat een boel narigheid tegelijk.

    Ik hoop maar dat alles goed gaat komen.
    Weet niet of het helpt, maar: katten komen altijd op hun pootjes terecht... Oftewel: het komt wel goed, schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsjongejonge....of één van de dingen die je noemde tegelijk al niet genoeg is.
    Hopelijk zijn de kids weer snel de oude en komt er voor jou op werkgebied ook snel een leuke uitdaging!

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hoop narigheid bij elkaar,
    balen van je werk..
    dikke knuf,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen