dinsdag 13 september 2011

Dinsdag 13 september 2011





























Soms doe je zulke leuke ontdekkingen op het web! Ik ben dol op leuke shopjes, leuke handgemaakte dingen en leuke materialen om zelf lekker aan de slag te gaan.



Vandaag besloot ik eens te gaan neuzen op Etsy en toen kwam ik weer eens een superleuk winkeltje tegen: Sophie Toffee uit Singapore! Ik zocht op cupcake en voila, dit kwam er onder andere tevoorschijn! Ze verkoopt allemaal van die hebbedingen op Etsy. Hier kun je superleuke dingen mee doen; ik zag bij een andere Etsy shop dat ze waren gebruikt in een rozetje van stof (echt super!), ze kunnen op een ring of haarspeldjes, maar ook superleuk in bijvoorbeeld een letterbak! Of wat denk je om cadeautjes mee te versieren? Helemaal geweldig; natuurlijk wel speciale cadeautjes die je versierd hebt met mooi satijnlint!



Ik vind ze zo lief allemaal! En het leuke is dat je nu nog eens extra korting krijgt, namelijk 10%!!!! De kortingscode die je erbij moet gebruiken is ETSY1010 en de kortingscode is geldig tot 3 oktober 2011.
Surf dus snel naar
http://www.etsy.com/shop/SophieToffeeCo?aic=TZVDH4 voor deze superspulletjes!!!!

3 opmerkingen:

  1. Zeker leuk, ik krijg er spontaan zoete trek van. Ik was net bij de bakker en kon me nog net beheersen toen ik al die heerlijk gebakjes en petit fours achter de vitrine zag liggen (heb het bij brood gelaten...), maar krijg nu de neiging terug te gaan om alsnog....haha

    Groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, had dat nou niet gezegd van die letterbak...

    Zucht... ik ga gewoon niet verder kijken... Niet doen, verstandig zijn...

    Of zal ik stiekem...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er top uit! Etsy is leuk hè? Al is er eigenlijk gewoon teveel leuks te zien, ik moet me echt altijd inhouden als ik op etsy ga neuzen

    BeantwoordenVerwijderen