zondag 18 september 2011

Maandag 19 september 2011









Vrijdag kwam er een vriendinnetje van Joelle spelen, haar beste vriendinnetje Chantal. Chantal is dol op mijn naaimachine en vraagt altijd om wat dingen te maken. Nu wilde ze graag een tasje. Dus ik heb dit tasje gemaakt; helemaal naar haar eigen idee en ze heeft zelf alles bij elkaar uitgezocht. Ziet er wel leuk uit he? De binnenkant van de tas is helemaal van fuchsia met witte stippen. Ze was er superblij mee, en dat terwijl dit mijn eerste tasje is! :-)
Die van Aimee gaat vast ook geweldig worden, want ik ben nu 'ervaren', hihi! Dit was zo'n eerste keer waarin je dat even moet proberen; niet eens met een patroon, maar goed, heb je ook eigenlijk niet nodig. :-) Aimee wil zeker roze, maar die krijgt denk ik hele andere stofjes. En volgens mij heb ik nog een geweldige cupcake applicatie liggen, die er vast op gaat komen! :-)

1 opmerking: