maandag 26 september 2011

Maandag 26 september 2011







Marielle, http://vanallesennogwatenmeer.blogspot.com/ heeft deze geweldige kussenhoes gemaakt voor mijn twee meisjes! Echt helemaal geweldig, en ook fijn dat alle twee de kanten 'anders' zijn; zo kunnen ze nog eens afwisselen!

Ik kan dat dus echt niet, haken of breien, al lijkt het me wel helemaal leuk! Dit kussenhoesje is echt helemaal geweldig, helemaal in de kleurtjes van hun kamer en ik kan dan ook haast niet wachten tot ie door de postbode wordt thuis bezorgd. Ik ben overigens ook benieuwd wie de strijd gaat winnen; want ze willen 'm natuurlijk alle twee!!! En eigenlijk vind ik 'm zelf ook wel heel erg mooi.... :-)

5 opmerkingen:

  1. Wat lief dat zij die voor jouw meisjes wilde maken, want ze zijn prachtig!
    Ik kan helaas ook niet breien of haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super-helemaal mijn smaak-mooi. Ik kan veel -maar haken-Nee. Geniet ervan-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hij is mooi geworden ik kan wel veel maar haken is niet mijn ding dat laat maar aan ander over fijne avond groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, wat lief dat het kussenovertrek zo prominent op je site staat, voel me vereerd.

    En haken kan je leren, je woont niet heel ver weg dus kom maar een keertje buurten, bij een pot thee leer ik het je zo!

    BeantwoordenVerwijderen