vrijdag 16 september 2011

Vrijdag 16 september 2011






Vandaag is mijn moeder jarig! Precies een jaar geleden kregen we te horen dat ze lymfklierkanker had. Nu, een jaar later, ziet het er vooralsnog goed uit.
Wat is zo'n jaar eigenlijk omgevlogen. Ik zie me nog zo zitten bij de chemo, bij de dokter, bij de scans..... Het lijkt allemaal nog best recent, maar toch alweer een jaar verder.
Om het te vieren gaan we heerlijk een dagje (of twee daagjes eigenlijk) genieten op de Veluwe! Ik heb er best wel veel zin in!!!


5 opmerkingen:

  1. Proficiat! en een super weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je al gemaild om je prettig weekend te wensen maar hierbij nogmaals, geniet ervan!

    Groetjes,
    Marièlle

    by the way, we hebben inmiddels acht meiden voor het RRN kids èn een jongen die misschien ook mee wil gaan doen als er zich meer jongens melden, zou leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat het zo goed gaat,
    geniet van het weekend!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heftig! Daarom extra veel plezier gewenst!
    Groetjes
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je moeder en geniet er lekker van.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen