vrijdag 23 september 2011

Vrijdag 23 september 2011

Zo, gisteren had ik mijn eerste 'sollicitatie' als overblijfjuf op school bij de meiden. Ik ben aangenomen hoor, dus vanaf volgende week doe ik twee dagen de overblijf bij Aimee in de klas. Ze vindt het zelf helemaal leuk, dus tja, dan doe ik maar vrolijk mee! Op zich ken ik de kindjes wel, dus het moet makkelijk gaan. Ik heb er zin in! Intern heb ik overigens ook een sollicitatie. Volgende week ga ik even op gesprek om te zien of er een klik is met de VP waar ik dan voor moeten gaan werken. Ik ben benieuwd; duimen maar!

Ik ben gisteren ook nog even langs de Action gegaan. Jullie weten vast dat ik het een tijdje terug had over die kadotasjes, die superveel lijken op Pip.... Nou, ik heb ze eindelijk gevonden hoor! Ze liggen NU in de schrappen bij de Action, dus rennen allemaal! De kleinere is 49 cent volgens mij en de grotere 59 cent. Zoiets. Zo leuk!!! Ik heb er wat ingeslagen om na Joelle's feestje als goodybag mee te geven aan de meiden. Verder heb ik nog een geweldige lantaarn gekocht bij de Action. Wit met glas en zilver (hart), zo leuk. Ik heb er twee kaarsen in gezet en die gaan vanavond aan. Ziet er zo leuk uit! Je kunt echt heerlijk los gaan in de Action, voor leuke prijsjes, maar dat wisten jullie al. Ook superleuke stickers en karton voor het Round Robin boekje bijvoorbeeld.


Morgen wordt het spannend; Rene kan derde worden in zijn klassement en een podiumplek halen bij een of andere hardloopwedstrijd. Ik heb dit jullie trouwens niet eens gezegd, maar hij was vorige week eerste geworden in Hattem! Dat is even goed he!!!! Kennelijk smaakt het naar meer, want morgen gaat hij nog even vol, voor de marathon van Amsterdam gaat beginnen. Qua prijzenpot kan hij beter daar vol gaan, maar ja.... :-)
Vanavond eten we dan natuurlijk ook pasta..... :-) Kan ik in ieder geval niet de schuld krijgen als het mis gaat, hihi!

1 opmerking:

  1. succes met je sollicitatie, en Rene succes met je hardloopwedstrijd,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen