donderdag 8 september 2011

Vrijdag 9 september 2011








Deze week kwam ik weer wat leuks tegen; geweldige applicaties bij De Knopenshop. De meiden zijn dus helemaal gek van deze applicaties. Ze zijn niet heel erg groot, maar ze zijn super op hartjes! Tenminste, daar gaan wij ze voor gebruiken. We gaan er een hartjesslinger van maken voor op hun kamer. Op ieder hartje strijk ik dan zo'n applicatie, toch helemaal leuk?
Ook leuk op shirtjes, kussentjes of tassen enzo. Eventueel kun je er zelfs je Round Robin boekje mee versieren, als je 'm met stof maakt natuurlijk!


Overigens verkoopt Lidique nog veeeeeeel meer leuke spulletjes, mooie lintjes, mooie stofjes (de weektopper is volgens mij leuke stof met hartjes!) en andere hebbedingen. Ik denk dat het jullie ook moeite gaat kosten om niets te kopen bij de Knopenshop. Daarnaast verstuurt Lidique ook nog eens supersnel; iets wat ik altijd erg fijn vind!


Als je in de omgeving van Nijkerk woont, kun je ook nog naar de 'stenen winkel'.
Anders bestellen jullie gewoon, net als ik, online: www.deknopenshop.nl







2 opmerkingen:

  1. ha, das fijn; ik woon in de buurt, lijkt me leuk om eesn te gaan kijken, bednakt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen