dinsdag 20 september 2011

Woensdag 21 september 2011





















Wat een heerlijke spulletjes allemaal he? Dat kleedje vind ik echt helemaal geweldig! Ik zag volgens mij zoiets al in het Lief Magazine staan, staat zo leuk! De mand is superhandig voor de overdadige hoeveelheid knuffels van Joelle.....

De kussentjes zijn ook helemaal super voor op de bedden van de meiden! Waar? Natuurlijk bij de Hema!

Ik zou snel zijn; dat soort leuke dingen zijn bijna altijd snel op! En volgens mij heb je nu zelfs nog korting op die producten, dat is natuurlijk helemaal geweldig!


3 opmerkingen:

  1. Ik vind het allemaal even mooi!!!





    Mijn portemonnee helaas iets minder... Toch maar zelf haken dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kleed verkopen ze toch niet bij de Hema zeker?
    Ik vond die mand ook onwijs leuk maar Jokèh gaat haar kamer in de kerstvakantie ruilen met Daniel en wil dan een tienerkamer met volgens mij wit zilver en paars dus ik ga hem maar niet kopen. Tegen die tijd is ze ook bijna jarig en dan zijn spullen voor kamer een mooi verjaarskado. Ze wil het kussen dat nu bijna af is voor jouw meiden dan ook in die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige spullen! Ik zou niet kunnen kiezen...

    BeantwoordenVerwijderen