woensdag 28 september 2011

Woensdag 28 september 2011



Tja, hier gaan we maar weer eens beginnen aan afvalpoging nummer..... (ik ben inmiddels de tel kwijt geraakt….).
Deze keer de Weight Watchers. Ik ben gisteren naar de cursus geweest en oh, ik schrok wel eventjes! Had mezelf toch wel uhm…8 kilo minder ingeschat, ha ha. Maar ja, helaas gaf de weegschaal wel anders aan (maar het was avond… ik had water op…… ik had zware kleding aan……), dus ik moet echt wat gaan doen. Ik denk dat er een kilo of 15 af moet. Dus tja, ik heb wel een weg te gaan ja. Maar goed, hopelijk gaat het net zo soepel als vorige keer en loop ik binnenkort weer leuk in een kleinere maat rond te hupsen! We houden moed.
Toen ik thuis kwam, bleek ze mijn gewicht op de kaart nog eens 10 kilo zwaarder te hebben gemaakt! Foutje van de coach... Dus ik ben volgende week zeker al 10 kilo kwijt, ha ha! Mocht iemand dus nog een goede dieettip hebben; of een lekker recept; zet maar door!!!

4 opmerkingen:

  1. veel succes!!! Ben zelf ook bezig, intussen 7 kg d'er af, yeuh...
    Ik probeer 's avonds niet te snoepen, dat helpt al veel voor mij. Veel licht eten, en regelmatig eten doet het ook. En ja, voldoende water drinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed!!!
    Ik heb hier nog een heel dik boek liggen(nieuw) gekregen van iemand die dacht dat het een kookboek was! Als je interresse hebt hoor ik het wel! In ieder geval veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heet 'ín lijn met je leven' van de weight watchers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de Sonja boeken uit de bibliotheek geleend! Staan voor mij goede tips in. Ben al 2kg kwijt door niet te snoepen en 's ochtends geen koekjes meer te eten... Weet niet of jij veel snoept? Misschien helpt dat...

    En anders: je bordje een maatje kleiner. Avondeten vanaf een boterhammenbord. Je brood (bijv. 2 sneden) in de keuken pakken en niet de zak met brood op tafel (dan blijf je ongemerkt door eten)... Zoiets?

    BeantwoordenVerwijderen