donderdag 6 oktober 2011

Donderdag 6 oktober 2011



Binnenkort is het weer zover; het verjaardagsfeestje van Joelle. Ze is 26 oktober jarig, maar ik ben nu al bezig met de voorbereidingen, omdat we natuurlijk ook nog vier dagen Disneyland Parijs er tussen hebben zitten. De cadeautjes zijn bijna al klaar; ik heb wat kleine dingen gehaald en ze wil een nieuwe fiets. Nu is het totaal geen fietser, maar haar oude fiets is te klein en ‘kinderachtig’. Dus ze wil nu een omafiets met zo’n krat voorop, omdat dan haar knuffeltje erin kan (uhm…. Dat is gelukkig niet kinderachtig!). Dan heb ik inmiddels een lijstje gemaakt met cadeautjes die de familie kan kopen; taart en kaartje zijn besteld…. Wat moeten we nog meer? Nou ja, het kinderfeestje. En uitdelen. Hoe ouder ze worden, hoe lastiger (of makkelijker, als je niet van het freubelen bent) het is, voor mij dan. Dit jaar gaan we maar eens voor een taart. Gewoon een taart, vorkjes en bordjes. Dat is lekker en niet kinderachtig. Zakjes chips heeft iedereen al en vorige keer had iemand cakepops, dus die vielen dan gelijk ook al af. Kinderfeestje is natuurlijk ook nog wat. Iedere week veranderen haar vriendinnetjes die mogen komen. Wat niet veranderd is dat ze wil gaan bowlen! Dat vindt ze geweldig. Omdat ik alleen bowlen een beetje saai vind, wilde ik er nog wat bij en we zijn er eindelijk uit: een gourmet! Een high tea vond ze niet leuk, maar een gourmet wel. Ik ga dus wat spulletjes halen voor een mooie tafel (tafelkleed, bordjes, bestek, schaaltjes etc.) en dan doen we het feestje eens ’s avonds, in plaats van overdags. Dat is tenslotte niet kinderachtig, ha ha. Hopelijk vinden haar klasgenootjes het ook leuk en gaat alles goed. Jullie zien tegen die tijd wel foto’s op mijn blog!

1 opmerking:

  1. De uitnodiging ziet er in ieder geval al super uit!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen